باید افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه خوردن ماهی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

 بیماری مزمن کلیهافراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه خوردن ماهی؟ گاهی اوقات، پزشکان توصیه افراد مبتلا به بیماری های کلیوی به دور از ماهی، آن را به عنوان غنی از پروتئین و potasio.Pero است این واقعیت است که آن را نیز غنی است در دیگر nourishments، بنابراین که مردم باید متوقف نمی خوردن آنها را.

من به عنوان مثال برای نشان دادن اینکه چرا مردم باید متوقف نمی خوردن آنها را خواهد داد.

"مادر بزرگ من یک مشکل کلیوی و دکتر گفت که او نمی تواند ماهی دیگر به دلیل potasio.Sin خوردن اما او را دوست دارد و خوردن ماهی bien.Es مطمئن نیست؟" (این سوال از گزارش پزشکی ما آنلاین، اگر شما هر گونه سوال، شما همچنین می توانید با ما تماس بگیرید.)

"با توجه به وضعیت مادر بزرگ او، غیر ممکن است برای جلوگیری از خوردن ماهی به دلیل عدم apetito.Así شما می توانید برخی از ماهی های آب شیرین است که می تواند به اندازه کافی پروتئین با کیفیت بالا و دیگر nourishments عرضه می خورند. "(این جواب برای سلامتی ما است)

در واقع، ماهی آب شیرین ماهی متفاوت از آب های عمیق است شامل غنی از پروتئین با کیفیت بالا است که آسان به digerir.Además آن، آن را سرشار از ویتامین، مواد معدنی، آهن، فسفر، کلسیم است و به همین ترتیب، پس از آن یک منبع خوبی از تغذیه است.

به عنوان یک بیمار از بیماری کلیه، چه نوع غذایی را انتخاب می کنید به خوردن بسیار مهم است، شما می توانید افزایش یا کاهش اثر شفا، بنابراین توجه ویژه ای به misma.Si ممکن است برای انجام یک رژیم غذایی نزدیک به کمک یک متخصص تغذیه با توجه به وضعیت بیماری خود شما، چرا که در مراحل مختلف این بیماری باید لیست دیگری از مواد غذایی را داشته باشد.

بنابراین به این سوال باید افراد مبتلا به بیماری مزمن کلیه خوردن ماهی، پاسخ باید متفاوت باشد با توجه به شرایط paciente.Si شما هر گونه کمک در ساخت برنامه رژیم غذایی و یا درمان بیماری کلیه نیاز دارید، به جرات ارسال ایمیل به ما. ایمیل ما: sjzhospitalrenal@hotmail.com.





:: برچسب‌ها: خوردن ماهی CKD ,
:: بازدید از این مطلب : 540
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: